poniedziałek, 10 marca 2014

Olesoxime - wyniki badań

W sobotę dowiedziałam się, że dziś, czyli 10 marca 2014r. zostaną opublikowane wstępne oficjalne wyniki badań nad olesoxime - potencjalnym lekiem hamującym postęp SMA.

Od rana z delikatnym niepokojem czekałam.

Kiedy na stronie Fundacji SMA przeczytałam, że wyniki badań są pozytywne, że olesoxime skutecznie hamuje postęp rdzeniowego zaniku mięśni...dopadł mnie histeryczny płacz ze szczęścia i kiedy chwilę potem zobaczyła mnie znajoma, taką zaryczaną z rozmazanym na policzkach tuszem do rzęs, poleciła szybciutko wziąć coś na uspokojenie.  

Nie wiem, czy da się ze spokojem przeczytać TAKĄ wiadomość.

Pozostaje jeszcze zatem trochę zaczekać i mocno wierzyć, że olesoxime zostanie zatwierdzony jako lek.

Szczegóły na stronie Fundacji SMA.

3 komentarze:

  1. Fantastyczna wiadomość!!! Cieszymy się razem z Wami !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wszystkie zareagowałyśmy tak samo. :)

    Ja wpadłam w szloch w pracy. Miny moich koleżanek- bezcenne. Uściski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli to była najnormalniejsza reakcja na coś, co wydawało się być niemożliwe:)

    OdpowiedzUsuń