wtorek, 12 marca 2013

Wizyta u Dr Agnieszki Stępień

Dziś rano mieliśmy wizytę u Dr Agnieszki Stępień w Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej Orthos. Jechałam, przyznam szczerze, z duszą na ramieniu, bo mimo iż byłam świadoma, że te ostatnie tygodnie to była naprawdę ciężka praca naszego Pana Rehabilitana i również moja nad kondycją Wojtusia, a zwłaszcza jego pleckami, mimo iż widzieliśmy, że Wojtuś ładniej siedzi, że te plecki jakieś takie są fajniejsze, to jednak denerwowałam się. A jeszcze Wojtek całą drogę mówił, że BĘDZIE płakał u Cioci Agnieszki (ostatnio płakał, dlatego prosiłam go, żeby może jednak nie płakał).
 
Całe szczęście plecki są w lepszej kondycji:) Wojtek pozwolił też dziś Cioci Agnieszce na dużo więcej niż ostatnio. A przede mną kolejne zadania do wykonania. Oby sie udało.

1 komentarz: